Monipuoliset palvelut yrityksille
Laajat palvelumme tukevat liiketoimintaasi
Aulapalvelut
Aulapalvelu ottaa vieraat vastaan ja ohjaa neuvottelutiloihin
Positiivinen henki aulapalveluista!
Aulapalvelulla on ratkaiseva merkitys talon kaikkien käyttäjien hyvinvoinnille. Aulapalvelu luo hyvää henkeä ystävällisellä vastaanotolla niin oman talon henkilöstölle, kuin vierailijoille. Vierailijoiden ystävällinen ja positiivinen vastaanotto on meidän kaikkien talossa toimivien edun mukaista. Aulapalvelumme on ensimmäinen, joka kohtaa vieraat ja ottaa heidät vastaan.
Sisääntuloaula on edustava ja se sijaitsee keskeisellä paikalla talossa. Sen kautta tapahtuu kaikki liikenne talon tiloihin.
Posti talon yrityksiin saapuu aulan kautta ja vastaavasti illalla posti lähtee aulapalvelun kautta eteenpäin.
Toimistotalomme 1. kerroksessa on kahvio ja 5 eri kokoista neuvottelutilaa, joita voi varata yhteisten kalentereiden kautta. Neljä neuvotteluhuoneesta on kooltaan sopivia 6 – 10 hengen ryhmille, suurimpaan mahtuu 20 – 30 osanottajaa.
Kaikissa kokoustiloissa on nykyaikainen av-tekniikka, tehokas videoprojektori ja laajat liitännät tietokoneille neuvottelupöydissä. Neuvottelutilojen äänieristys on erinomainen ja kokoukset voidaan viedä läpi ilman häiriöitä.
Aulapalvelu ohjaa saapuvat vieraat kokoustiloihin, kutsuu isännät paikalle ja tarjoilee tilatut kokoustarjoilut.
Kokouksen alkaessa tilat ovat moitteettomassa kunnossa.
Kokouspalvelut
Talomme 1. kerroksen kokoussiivessä on 5 eri kokoista neuvotteluhuonetta
Laadukkaat kokouspalvelut
Ensimmäisen kerroksen vasemmassa puoliskossa on yhteensä 5 kokoustilaa ja yhteiskäytössä oleva kahvio. Kokoustilojen käyttöä varten kaikki talossa toimivat yritykset pääsevät jaettuihin kalentereihin, joiden kautta tiloja ja tarjoilut kokouksiin voi varata.
Tilojen varustelu on laadukas ja helppokäyttöinen. Jokaisessa tilassa on esitystekniikka ja tarvittavat oheislaitteet. Tilojen ovet ovat äänieristettyjä desibeliovia, mahdollistaen häiriöttömät kokoukset ja palaverit.
Yhteisen kokoustila-alueen tarkoitus on mahdollistaa helppo kokousten ja palavereiden järjestäminen. Yritysten ei tarvitse varata kaikkia tarvitsemiaan kokoustiloja omiin tiloihinsa, vaan sen asemasta voidaan käyttää tuntihinnoiteltuja kokoustiloja. Samalla tilojen pitäminen siistinä ja tarvittavien tarjoiluiden järjestäminen tiloihin on aina hoidettu aulapalvelun toimesta.
Kokoustilat on nimetty merkittävien kaupunkien nimien mukaan.
- Helsinki, tilaa noin 20 – 30 hengen kokoukselle
- Amsterdam, tilaa 8 – 10 hengen kokoukselle
- Berliini, tilaa 8 hengen kokoukselle
- Lontoo, tilaa 8 hengen kokoukselle
- Tukholma, tilaa 8 hengen kokoukselle
Tilojen käyttö varataan yhteisten, jaettujen kalentereiden kautta.
Tarjoiluista ja tilojen käytöstä laskutetaan jälkikäteen käytön mukaisesti. Tilojen hinnat ovat tuntihintoja ja laskutus tehdään alkavalta tunnilta.
Lounasravintola
Kellarikerrokseen avataan lounasravintola
Hyvä lounas omassa talossa!
Valmistelemme lounasravintolan avaamista toimistomme laadukkaan koekeittiöksi rakennettuun tilan yhteyteen. Lounasravintolaa tulee hoitamaan alalla toimiva yritys. Muutostyöt tilojen käyttötarkoituksen muuttamiseksi ovat käynnissä.
Lounasravintola tulee palvelemaan paitsi talomme, myös lähiseudun lourasruokailijoita.
Lounasruokailun lisäksi yritys voi tarjota palveluitaan sekä kokoustiloihin, että suurempiin yritystilaisuuksiin.
Pysäköintipaikat
Pysäköintitilaa runsaasti väljällä tontilla
Paljon pysäköintitilaa – kerrankin!
Kiinteistöllämme on runsaasti pysäköintitilaa niin henkilökunnalle kuin vierailijoille.
Pysäköintipaikkoja on yhteensä 105 kappaletta. Näistä 20 on autokatoksessa. Osassa autopaikkoja on sähkötolppa helpottamaan talven kylmyyttä.
Talon edessä 9 autopaikkaa on merkitty vieraspaikoiksi. Haluamme, että vieraspaikkoja on aina vapaana. Näin kunnioitamme asiakkaitamme ja teemme helpoksi talossamme asioimisen.
Sovimme yrityskohtaisesti kunkin yrityksen käyttöön tulevien autopaikkojen määrän. Autoissa tulee olla esille pysäköinnin oikeuttava merkki. Ainoastaan autokatoksen paikat merkitään yrityskohtaisesti.
Hyvät pysäköintitilat ja selkeät pelisäännöt pitää vieraspaikat vain vieraiden käytössä luo mukavuutta asioida talossamme. Meidän taloomme tultaessa ei auton pysäköintipaikkaa tarvitse etsiä kaukaa eikä pysäköintipaikan etsimisen vuoksi tarvitse myöhästyä tapaamisista.
Tietotekniikka, it-tukipalvelut
IT - tuki talossa toimiville yrityksille
Osaava it-tuki samassa talossa
Kiinteistömme tietotekniikka on laadukasta ja ammattitaidolla rakennettu, täyttämään vaativankin suuryrityksen vaatimukset. Talossamme sijaitsee korkealuokkainen konesali, joka on rakennettu tiukimpien vaatimusten ja nykyaikaisen tekniikan edellyttämällä tavalla.
Läpi talon kaapelointijärjestelmä on kattava ja turvallinen.
Talossa on tehokkaat UPS – varavoimajärjestelmät, sekä pidempien sähkökatkojen varalle dieselmoottorin voimalla toimiva agregaatti. Tietotekniikkaa on paljon, se on laadukasta ja luotettavaa, mutta edellyttää myös korkeata asiantuntemusta ja järjestelmien hallintaa.
Tietotilin it-ammattilaiset vastaavat talon tietotekniikasta ja auttavat tarvittaessa talossa toimivia yrityksiä kaikissa talon it-tekniikkaan liittyvissä ongelmissa.
Taloushallintopalvelut
Tietotili tarjoaa taloushallintopalveluita joustavasti
Tule hyvään tilitoimistoon, Tietotiliin!
Tietotili Consulting Oy on sähköisen taloushallinnon asiantuntija, luotettava ja ammattitaitoinen tilitoimisto. Tarjoamme palveluitamme pienille ja keskisuurille, kotimaisille ja kansainvälisille yrityksille.
Taloushallinto ei ole vain tapahtumakäsittelyä. Suuri osa tapahtumakäsittelystä pystytään automatisoimaan, mutta se ei poista osaamisen ja näkemysten tarvetta. Meillä on yli 30 vuoden kokemus sähköisestä taloushallinnosta ja yritysten johtamisesta.
Meiltä saat henkilökohtaista palvelua ja tukea vaikeisiin kysymyksiin. Osallistumme paitsi tapahtumakäsittelyyn, halutessasi myös juuri niiden vaikeimpien ongelmien ratkomiseen.
Tilitoimiston valinta on vaikea tehtävä. Alkava, pieni tilitoimisto ei ehkä pysty antamaan niitä palveluita, joita ei ole osattu pyytää. Peruskirjanpidon hoito saattaa vaikuttaa helpolta tehtävältä. Peruskirjanpidon lisäksi lähes jokainen yritys tarvitsee aina silloin tällöin syvempää osaamista, asiantuntijapalveluita.
Perustapahtumakäsittelyn lisäksi me voimme auttaa myös vaativissa tilateissa. Erityisalueitamme ovat taloushallintoon, verotukseen ja liikkeenjohtamiseen liittyvät kysymykset. Osallistumme paljon asiakasyritystemme stragegiseen päätöksentekoon, yrityskauppoihin ja muihin syvällistä osaamista ja kokemusta edellyttäviin tehtäviin.
Tule käymään ja katsotaan, miten voisimme aloittaa yhteistyön!